Календарно-тематичне планування
уроків математики
Планування складено за
програмою
1.
Програми для загальноосвітніх
навчальних закладів. Математика
5 - 12 класи.
К.,2005 р.
Підручник:
Істер О.С. Математика: підручник для 5-го класу загальноосвітніх навчальних
закладів / О.С. Істер. – К.: Генеза, 2013. – 368 с.:іл.
Перевірено за
програмою і рекомендовано для затвердження
Заступник
директора
_____________________________
|
Розглянуто на
засіданні методичного об’єднання вчителів математики
протокол
№___від_________20__р.
|
Математика 5клас
Підручник: Істер О.С. Математика: підручник для 5-го
класу загальноосвітніх навчальних закладів / О.С. Істер. – К.: Генеза, 2013. –
368 с.: іл.
І семестр – 4 год на тиждень, ІІ семестр – 4 год на
тиждень
4год на тиждень=140
год
І семестр – 64 год., ІІ семестр - 76год
№ п/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість к.р.
|
I.
|
Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини
|
64
|
5
|
II.
|
. Дробові числа і дії над ними.
|
64
|
4
|
III.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу.
|
12
|
1
|
I семестр
I.
Натуральні числа і дії з ними.
Геометричні фігури і величини. – 64год
1.
Додавання і віднімання натуральних чисел. – 13 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
5 А клас
|
5 Б клас
|
1-2/
1-2
|
Повторення матеріалу, вивченого в 1-4 класах
|
2
|
|
|
|
|
|||
3/3
|
Натуральні числа. Число нуль
|
1
|
|
|
4-5/
4-5
|
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
|
2
|
|
|
|
|
|||
6-7/
6-7
|
Порівняння натуральних чисел. Переставна та сполучна властивості
додавання
|
2
|
|
|
|
|
|||
8-9/
8-9
|
Додавання натуральних чисел. Переставна та сполучна властивості
додавання.
|
2
|
|
|
|
|
|||
10-12/
10-12
|
Віднімання натуральних чисел
|
3
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
13/13
|
Контрольна робота №1.Додавання і віднімання натуральних
чисел
|
1
|
|
|
2.
Множення і ділення натуральних чисел. – 14 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
5 А клас
|
5 Б клас
|
1-2/
14-15
|
Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел
|
2
|
|
|
|
|
|||
3/16
|
Переставна та сполучна властивості множення
|
1
|
|
|
4-5/
17-18
|
Розподільна властивість множення
|
2
|
|
|
|
|
|||
6-7/
19-20
|
Степінь натурального числа з натуральним показником
|
2
|
|
|
|
|
|||
8-10/
21-23
|
Ділення натуральних чисел
|
3
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
11-12/
24-25
|
Ділення з остачею
|
2
|
|
|
|
|
|||
13/26
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
14/27
|
Контрольна робота №2. Множення і ділення натуральних
чисел
|
1
|
|
|
3. Числові та
буквені вирази. Рівняння – 12 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
5 А клас
|
5 Б клас
|
1-3/
28-30
|
Аналіз контрольної роботи. Числові та буквені вирази. Формули
|
3
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
4-6/
31-33
|
Рівняння
|
3
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
7-9/
34-36
|
Розв’язування текстових задач
|
3
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
10-11/
37-38
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь
|
2
|
|
|
|
|
|||
12/39
|
Контрольна робота №3. Числові та буквені вирази.
Рівняння
|
1
|
|
|
4. Відрізок.
Промінь. Пряма – 11 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
5 А клас
|
5 Б клас
|
1-2/
40-41
|
Аналіз контрольної роботи. Комбінаторні задачі
|
2
|
|
|
|
|
|||
3-4/
42-43
|
Розв’язування задач на всі дії з натуральними числами
|
2
|
|
|
|
|
|||
5-6/
44-45
|
Відрізок і його довжина
|
2
|
|
|
|
|
|||
7-8/
46-47
|
Промінь. Пряма. Площина
|
2
|
|
|
|
|
|||
9-10/
48-49
|
Координатний промінь. Шкала
|
2
|
|
|
|
|
|||
11/50
|
Контрольна робота №4. Відрізок. Промінь. Пряма
|
1
|
|
|
5. Многокутники.
Прямокутний паралелепіпед – 14 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
5 А клас
|
5 Б клас
|
1/51
|
Аналіз контрольної роботи. Кут. Види кутів
|
1
|
|
|
2-3/
52-53
|
Величина кута. Вимірювання і побудова кутів
|
2
|
|
|
|
|
|||
4/54
|
Многокутник та його периметр. Трикутник
|
1
|
|
|
5/55
|
Види трикутників
|
1
|
|
|
6/56
|
Прямокутник. Квадрат
|
1
|
|
|
7/57
|
Рівні фігури
|
1
|
|
|
8/58
|
Площа прямокутника і квадрата
|
1
|
|
|
9/59
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда
|
1
|
|
|
10/60
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда
|
1
|
|
|
11/61
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба
|
1
|
|
|
12/62
|
Контрольна робота №5. Многокутники. Прямокутний
паралелепіпед
|
1
|
|
|
13-14/
63-64
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач. Узагальнення та
систематизація матеріалу, вивченого в І семестрі
|
2
|
|
|
|
|
ІІ семестр
II.
Дробові числа і дії з ними – 64
год.
6. Звичайні дроби
і дії з ними – 14 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
5 А клас
|
5 Б клас
|
1-3/
65-67
|
Звичайні дроби
|
3
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
4/68
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел
|
1
|
|
|
5/69
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
1
|
|
|
6-7/
70-71
|
Правильні та неправильні дроби
|
2
|
|
|
|
|
|||
8/72
|
Мішані числа
|
1
|
|
|
9-10/
73-74
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
2
|
|
|
|
|
|||
11-12/
75-76
|
Додавання і віднімання мішаних чисел
|
2
|
|
|
|
|
|||
13/77
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
14/78
|
Контрольна робота №6. Звичайні дроби і дії з ними
|
1
|
|
|
7. Десятковий
дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів – 14
год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
5 А клас
|
5 Б клас
|
1-3/
79-81
|
Аналіз контрольної роботи. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.
|
3
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
4-6/
82-84
|
Порівняння десяткових дробів.
|
3
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
7-8/
85-86
|
Округлення десяткових дробів.
|
2
|
|
|
|
|
|||
9-12/
87-90
|
Додавання і віднімання десяткових дробів.
|
4
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
13/91
|
Розв’язування задач.
|
1
|
|
|
14/92
|
Контрольна робота №7. Десятковий дріб. Порівняння,
округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
|
1
|
|
|
8. Множення та
ділення десяткових дробів. – 18 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
5 А клас
|
5 Б клас
|
1-4/
93-96
|
Аналіз контрольної роботи. Множення десяткових дробів
|
4
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
5-6/
97-98
|
Окремі випадки множення десяткових дробів
|
2
|
|
|
|
|
|||
7-9/
99-101
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число
|
3
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
10-13/
102-105
|
Ділення на десятковий дріб
|
4
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
14-16/
106-108
|
Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами
|
3
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
17/109
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
18/110
|
Контрольна робота №8. Множення та ділення десяткових
дробів
|
1
|
|
|
9. Відсотки.
Середнє арифметичне – 18 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
5 А клас
|
5 Б клас
|
1-2/
111-112
|
Поняття відсотка.
|
2
|
|
|
|
|
|||
3-5/
113-115
|
Знаходження відсотків від числа.
|
3
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
6-8/
116-118
|
Знаходження числа за його відсотками.
|
3
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
9-11/
119-121
|
Розв’язування задач на відсотки.
|
3
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||
12-13/
122-123
|
Середнє арифметичне
|
2
|
|
|
|
|
|||
14-15/
124-125
|
Середнє арифметичне величини
|
2
|
|
|
|
|
|||
16/126
|
Використання середнього арифметичного та середнього значення величини для
розв’язування задач
|
1
|
|
|
17/127
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
18/128
|
Контрольна робота №9. Відсотки. Середнє арифметичне
|
1
|
|
|
III.
Повторення та систематизація
навчального матеріалу. – 12 год.
10.
Повторення та систематизація навчального матеріалу. – 12
год
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
5 А клас
|
5 Б клас
|
1-2/
129-130
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач на рух.
|
2
|
|
|
|
|
|||
3/131
|
Розв’язування рівнянь і задач за допомогою рівнянь
|
1
|
|
|
4/132
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь
|
1
|
|
|
5/133
|
Розв’язування задач на відсотки
|
1
|
|
|
6/134
|
Розв’язування задач на відсотки. Розв’язування текстових задач
|
1
|
|
|
7-8/
135-136
|
Розв’язування задач геометричного змісту.
|
2
|
|
|
|
|
|||
9/137
|
Контрольна робота №10 (підсумкова)
|
1
|
|
|
10/138
|
Аналіз контрольної роботи Розв’язування задач логічного характеру.
|
1
|
|
|
11/139
|
Розв’язування задач підвищеної складності.
|
1
|
|
|
12/140
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік.
|
1
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар