Наші досягнення

Моніторинг стану математичної підготовки учнів

Мета моніторингового дослідження: визначити стан математичної підготовки учнів у 2012 – 2013 н.р. – І семестрі 2014 – 2015 н. р.
         Об’єкт моніторингового дослідження: учні 9-А класу Манявського НВК.
         Предмет моніторингового дослідження: якість та рівень знань математичної освіти учнів.
         У дослідженні рівня математичної освіти взяли участь 14 дев’ятикласників. Всі вони у 7-му, 8-му і 9-му класі вивчали математику за програмою для загальноосвітніх навчальних закладів і мали  тижневе навантаження в обсязі 4-х годин.
         У 7-му класі (2012 – 2013 н. р) за рік у балах учні мали такий результат:    

Середній бал – 8.2


За рівнями навчальних досягнень маємо такий результат:


Результати річного оцінювання за 2013 – 2014 н. р. класі подані нижче на гістограмі:
Середній бал у 8-му класі становить 7.8

         Наступна діаграма показує розподіл результатів за рівнями навчальних досягнень:

Перший семестр 9-го класу учні закінчили з такими результатами:

Середній бал – 7.4

За рівнями:


Порівняльний аналіз моніторингового дослідження
Річні бали навчальних досягнень за 2012-2013 н.р, 2013-2014 н.р, а також бали за І семестр 2014-2015 н.р свідчать про те, що всі учні засвоїли мінімальний рівень знань. 100% тестованих , які демонстрували у 7-му класі високий рівень підтвердили це і у 8-му, і у І семестрі 9-го класу. Аналогічна ситуація спостерігається в учнів, що показали достатній рівень. Бали середнього рівня підтвердили 67% . Порівняння за балами наведено в діаграмі нижче:


За рівнями навчальних досягнень результати розподілилися так:

Результати дослідження рівня математичної освіти учнів 9-А класу Манявського НВК дають змогу зробити такі висновки: програмовий матеріал з математики учні засвоїли переважно на середньому та достатньому рівнях.



Немає коментарів:

Дописати коментар