Моніторинг стану математичної підготовки учнів
Мета
моніторингового дослідження:
визначити стан математичної підготовки учнів у 2012 – 2013 н.р. – І семестрі
2014 – 2015 н. р.
Об’єкт
моніторингового дослідження: учні 9-А класу Манявського НВК.
Предмет
моніторингового дослідження: якість та рівень знань математичної освіти
учнів.
У дослідженні рівня математичної освіти
взяли участь 14 дев’ятикласників. Всі вони у 7-му, 8-му і 9-му класі вивчали
математику за програмою для загальноосвітніх навчальних закладів і мали тижневе навантаження в обсязі 4-х годин.
У 7-му класі (2012 – 2013 н. р) за рік
у балах учні мали такий результат:
Середній
бал – 8.2
За
рівнями навчальних досягнень маємо такий результат:
Результати
річного оцінювання за 2013 – 2014 н. р. класі подані нижче на гістограмі:
Середній
бал у 8-му класі становить 7.8
Наступна діаграма показує розподіл
результатів за рівнями навчальних досягнень:
Перший семестр 9-го класу учні закінчили з
такими результатами:
Середній
бал – 7.4
За
рівнями:
Порівняльний
аналіз моніторингового дослідження
Річні
бали навчальних досягнень за 2012-2013 н.р, 2013-2014 н.р, а також бали за І
семестр 2014-2015 н.р свідчать про те, що всі учні засвоїли мінімальний рівень
знань. 100% тестованих , які демонстрували у 7-му класі високий рівень
підтвердили це і у 8-му, і у І семестрі 9-го класу. Аналогічна ситуація
спостерігається в учнів, що показали достатній рівень. Бали середнього рівня
підтвердили 67% . Порівняння за балами наведено в діаграмі нижче:
За
рівнями навчальних досягнень результати розподілилися так:
Результати
дослідження рівня математичної освіти учнів 9-А класу Манявського НВК дають
змогу зробити такі висновки: програмовий матеріал з математики учні засвоїли
переважно на середньому та достатньому рівнях.
Немає коментарів:
Дописати коментар