Календарно-тематичне планування
уроків
математики
Клас: 6
– А, 6 – Б.
Учитель:
Планування складено за
програмою
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підручником
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Перевірено за
програмою і рекомендовано для затвердження
Заступник
директора
_____________________________
|
Розглянуто на
засіданні методичного об’єднання вчителів математики
протокол
№___від_________20__р.
|
Математика 6-А, Б клас
Підручник: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4 год на тиждень=140 год
І семестр – 64 год., ІІ семестр - 76 год
№ п/п
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість к.р.
|
I.
|
Подільність чисел
|
10
|
1
|
II.
|
Звичайні дроби
|
30
|
2
|
III.
|
Відношення і пропорції
|
24
|
2
|
IV.
|
Раціональні числа і дії над ними
|
64
|
5
|
V.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу
|
12
|
1
|
Разом
|
140
|
11
|
I семестр
I.
Подільність чисел – 10 год
1.
Подільність натуральних чисел – 10 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
Дата
|
|
6-А
|
6-Б
|
|||
1/1
|
Повторення матеріалу, вивченого в 5 класі
|
1
|
||
2/2
|
Дільники та кратні натурального числа.
|
1
|
||
3/3
|
Ознаки подільності на 2, 5 і 10.
|
1
|
||
4/4
|
Ознаки подільності на 3 і 9.
|
1
|
||
5/5
|
Прості і складені числа.
|
1
|
||
6/6
|
Розкладання чисел на прості множники.
|
1
|
||
7/7
|
Найбільший спільний дільник (НСД) кількох чисел.
|
1
|
||
8/8
|
Найменше спільне кратне (НСК).
|
1
|
||
9/9
|
Розв’язування задач
|
1
|
||
10/10
|
Контрольна робота №1. Подільність
натуральних чисел
|
1
|
ІІ. Звичайні дроби. – 30 год.
2.
Додавання і віднімання звичайних дробів. – 14 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
Дата
|
|
6-А
|
6-Б
|
|||
1/11
|
Аналіз контрольної роботи. Основна властивість звичайного дробу.
|
1
|
||
2/12
|
Основна властивість звичайного дробу.
|
1
|
||
3-4/
13-14
|
Скорочення дробів
|
2
|
||
5/15
|
Найменший спільний знаменник (НСЗ) кількох дробів. Зведення дробів до
спільного знаменника.
|
1
|
||
6-7/
16-17
|
Порівняння звичайних дробів.
|
2
|
||
8-9/
18-19
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.
|
2
|
||
10-12/
20-22
|
Додавання і віднімання цілих і дробових чисел.
|
3
|
||
13/23
|
Розв’язування рівнянь і задач.
|
1
|
||
14/24
|
Контрольна робота №2. Додавання і
віднімання звичайних дробів
|
1
|
3. Множення і ділення звичайних дробів. – 16 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
6-А
|
6-Б
|
1-3/
25-27
|
Аналіз контрольної роботи. Множення
звичайних дробів.
|
3
|
||
4/28
|
Знаходження дробу від числа
|
1
|
||
5/29
|
Задачі на множення дробів
|
1
|
||
6/30
|
Взаємно обернені числа, їх властивість.
|
1
|
||
7-9/
31-33
|
Ділення звичайних дробів
|
3
|
||
10-11/
34-35
|
Знаходження числа за його дробом.
|
2
|
||
12/36
|
Перетворення звичайних дробів на десяткові. Нескінченні неперіодичні
десяткові дроби.
|
1
|
||
13/37
|
Десяткові наближення звичайного дробу
|
1
|
||
14/38
|
Розв’язування задач на всі дії з дробами.
|
1
|
||
15/39
|
Розв’язування задач
|
1
|
||
16/40
|
Контрольна робота №3. Множення і
ділення звичайних дробів
|
1
|
ІІІ. Відношення і пропорції. – 24 год.
4. Відношення і
пропорції. Відсоткові розрахунки – 12 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
6-А
|
6-Б
|
1/41
|
Аналіз контрольної роботи. Відношення. Основна властивість відношення.
|
1
|
||
2/42
|
Пропорція. Основна властивість пропорції.
|
1
|
||
3/43
|
Пропорція. Основна властивість пропорції.
|
1
|
||
4/44
|
Пряма пропорційна залежність.
|
1
|
||
5/45
|
Масштаб
|
1
|
||
6/46
|
Поділ числа в поданому відношенні
|
1
|
||
7/47
|
Обернена пропорційна залежність.
|
1
|
||
8-9/
48-49
|
Відсоткове відношення двох чисел.
|
2
|
||
10/50
|
Відсоткові розрахунки.
|
1
|
||
11/51
|
Розв’язування задач
|
1
|
||
12/52
|
Контрольна робота №4.Відношення і
пропорції. Відсоткові розрахунки
|
1
|
5. Ймовірність
випадкової події. Коло. Круг. Циліндр. Конус. Діаграми. – 12 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
6-А
|
6-Б
|
1/53
|
Аналіз контрольної роботи. Ймовірність випадкової події.
|
1
|
||
2/54
|
Ймовірність випадкової події.
|
1
|
||
3/55
|
Ймовірність випадкової події.
|
1
|
||
4/56
|
Коло. Довжина кола.
|
1
|
||
5/57
|
Круг. Площа круга.
|
1
|
||
6/58
|
Круговий сектор.
|
1
|
||
7/59
|
Кругові та стовпчасті діаграми
|
1
|
||
8/60
|
Циліндр. Конус. Куля
|
1
|
||
9/61
|
Розв’язування задач
|
1
|
||
10/62
|
Контрольна робота №5. Ймовірність випадкової
події. Коло. Круг. Циліндр. Конус. Діаграми
|
1
|
||
11/63
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач на повторення матеріалу,
вивченого за І семестр
|
1
|
||
12/64
|
Розв’язування задач на повторення матеріалу, вивченого за І семестр
|
1
|
ІІ семестр
IV. Раціональні числа і дії над ними. – 64 год.
6. Раціональні
числа. Порівняння раціональних чисел. – 10 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
6-А
|
6-Б
|
1/65
|
Додатні і від’ємні числа. Число 0.
|
1
|
||
2/66
|
Координатна пряма.
|
1
|
||
3/67
|
Протилежні числа.
|
1
|
||
4/68
|
Цілі числа. Раціональні числа.
|
1
|
||
5-6/
69-70
|
Модуль числа.
|
2
|
||
7-8/
71-72
|
Порівняння раціональних чисел.
|
2
|
||
9/73
|
Розв’язування задач
|
1
|
||
10/74
|
Контрольна робота №6. Раціональні
числа. Порівняння раціональних чисел.
|
1
|
7. Раціональні числа.
Додавання та віднімання раціональних чисел. – 10 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
6-А
|
6-Б
|
1-3/
75-77
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання раціональних чисел.
Властивості додавання.
|
3
|
||
4-6/
78-80
|
Віднімання раціональних чисел. Властивості віднімання.
|
3
|
||
7-8/
81-82
|
Розкриття дужок.
|
2
|
||
9/83
|
Розв’язування задач
|
1
|
||
10/84
|
Контрольна робота №7. Раціональні
числа. Додавання та віднімання раціональних чисел.
|
1
|
8. Множення і
ділення раціональних чисел. – 16 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
6-А
|
6-Б
|
1-2/
85-86
|
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних чисел.
|
2
|
||
3-4/
87-88
|
Властивості множення раціональних чисел.
|
2
|
||
5/89
|
Степінь від’ємного числа з натуральним показником.
|
1
|
||
6/90
|
Коефіцієнт.
|
1
|
||
7-8/
91-92
|
Розподільна властивість множення.
|
2
|
||
9-10/
93-94
|
Зведення подібних доданків.
|
2
|
||
11-14/
95-98
|
Ділення раціональних чисел.
|
4
|
||
15/99
|
Розв’язування задач
|
1
|
||
16/100
|
Контрольна робота №8. Множення і
ділення раціональних чисел
|
9.
Розв’язування рівнянь. – 14 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
6-А
|
6-Б
|
1-3/
101-103
|
Аналіз контрольної роботи. Рівняння. Основні властивості рівнянь.
|
3
|
||
4-7/
104-107
|
Розв’язування лінійних рівнянь.
|
4
|
||
8-12/
108-112
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь.
|
5
|
||
13/112
|
Розв’язування задач
|
1
|
||
14/114
|
Контрольна робота №9. Розв’язування
рівнянь
|
1
|
10.
Перпендикулярні
і паралельні прямі. Координатна площина. – 14 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
6-А
|
6-Б
|
1-2/
115-116
|
Аналіз контрольної роботи Перпендикулярні
прямі. Побудова перпендикулярних прямих.
|
2
|
||
3-4/
117-118
|
Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих.
|
2
|
||
5-8/
119-122
|
Координатна площина.
|
4
|
||
9-12/
123-126
|
Приклади графіків залежності між величинами.
|
4
|
||
13/127
|
Розв’язування задач
|
1
|
||
14/128
|
Контрольна робота №10. Перпендикулярні
і паралельні прямі. Координатна площина.
|
1
|
V.
Повторення і систематизація
навчального матеріалу. – 12 год.
№ п/п
|
Тема уроку
|
К-сть год
|
6-А
|
6-Б
|
1-2/
129-130
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ на всі дії з раціональними
числами.
|
2
|
||
3-4/
131-132
|
Перетворення виразів.
|
2
|
||
5-6/
133-134
|
Розв’язування текстових задач усіх видів.
|
2
|
||
7/135
|
Розв’язування завдань геометричного змісту.
|
1
|
||
8/136
|
Контрольна робота № 11 (підсумкова.)
|
1
|
||
9-12/
137-140
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування цікавих задач з вивчених тем.
|
4
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар