Календарно-тематичне планування
уроків алгебри
8 клас
2 години на
тиждень, всього 70 годин
№
уроку
|
Тема, зміст уроку
|
Кількість
годин
|
Дата
проведення
|
|
Повторення ( 1 год )
|
||||
1
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу
|
1
|
||
Раціональні вирази ( 32 год )
|
||||
2
|
Цілі і дробові алгебраїчні вирази
|
1
|
||
3
|
Раціональні вирази. Допустимі значення змінних
|
1
|
||
4
|
Допустимі значення змінних
|
1
|
||
5-6
|
Основна властивість раціональних дробів. Скорочення раціональних дробів і
зведення їх до нового знаменника. С/р
|
2
|
||
7-8
|
Додавання і віднімання раціональних дробів
|
2
|
||
9
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
||
10
|
К/р № 1 «Додавання і віднімання раціональних
виразів»
|
1
|
||
11-12
|
Аналіз к/р. Множення і ділення
раціональних дробів. Піднесення раціональних дробів до степеня з натуральним
показником
|
2
|
||
13-14
|
Тотожні перетворення раціональних виразів
|
2
|
||
15-16
|
Рівняння зі змінною в знаменнику
|
2
|
||
17-18
|
Розв’язування вправ. С/р
|
2
|
||
19
|
К/р №2 «Тотожні перетворення
раціональних виразів»
|
2
|
||
20
|
Аналіз к/р
|
1
|
||
21-22
|
Степінь з цілим від′ємним показником. Властивості степеня з цілим
показником
|
2
|
||
23
|
Стандартний вигляд числа. Запис чисел у стандартному вигляді. Порядок
числа
|
1
|
||
24-25
|
Тотожні перетворення виразів із степенями
|
2
|
||
26-27
|
Розв’язування задач і вправ. С/р
|
2
|
||
28-29
|
Функція у = к/х, її графік і властивості
|
1
|
||
30-31
|
Розв’язування вправ
|
2
|
||
32
|
К/р №3 «Раціональні вирази»
|
1
|
||
33
|
Аналіз к/р. (Семестрове оцінювання)
|
1
|
||
Квадратні корені. Дійсні числа ( 14 год )
|
||||
34
|
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. Числові множини.
Етапи розвитку числа
|
1
|
||
35
|
Функція у = х², її графіки властивості
|
1
|
||
36
|
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь
|
1
|
||
37
|
Рівняння х² = а
|
1
|
||
38
|
Розв’язування вправ. С/р
|
1
|
||
39-40
|
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня
|
2
|
||
41
|
Добуток і частка квадратних коренів. Тотожність √а² = │а│
|
1
|
||
42-43
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. С/р
|
2
|
||
44
|
Функція у = √х, її графік та властивості
|
1
|
||
45
|
Розв’язування вправ
|
1
|
||
46
|
К/р №4 «Квадратні корені. Дійсні
числа»
|
1
|
||
47
|
Аналіз к/р
|
1
|
||
Квадратні рівняння ( 18 год )
|
||||
48-49
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування
|
2
|
||
50
|
Розв’язування вправ. С/р
|
1
|
||
51-52
|
Формула коренів квадратного рівняння
|
2
|
||
53
|
Розв’язування вправ. С/р
|
1
|
||
54-55
|
Теорема Вієта і теорема, обернена до неї
|
2
|
||
56-57
|
Квадратний тричлен, його корені
|
2
|
||
58
|
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники
|
1
|
||
59
|
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних
|
1
|
||
60
|
Розв’язування вправ. С/р
|
1
|
||
61-62
|
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, які
зводяться до квадратних
|
2
|
||
63
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
||
64
|
К/р №5 «Квадратні рівняння»
|
1
|
||
65
|
Аналіз к/р. Розв’язування цікавих задач
|
1
|
||
Повторення і систематизація навчального
матеріалу ( 5 год )
|
||||
66
|
Раціональні вирази
|
1
|
||
67
|
Квадратні корені. Дійсні числа
|
1
|
||
68
|
К/р №6 за курс алгебри 8 класу
|
1
|
||
69-70
|
Підсумкове повторення та оцінювання навчальних досягнень
|
2
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар