Календарно-тематичне планування
уроків геометрії
8 клас
2 години на тиждень, всього 70 годин
№
уроку
|
Тема, зміст уроку
|
Кількість
годин
|
Дата
проведення
|
|
Повторення ( 1 год )
|
||||
1
|
Узагальнення і систематизація
навчального матеріалу
|
1
|
|
|
Чотирикутники ( 24 год )
|
||||
2
|
Чотирикутник, його елементи
|
1
|
|
|
3
|
Паралелограм і його властивості
|
1
|
|
|
4
|
Розв’язування задач. С/р
|
1
|
|
|
5-6
|
Ознаки паралелограма
|
2
|
|
|
7
|
Розв’язування задач. С/р
|
1
|
|
|
8
|
Прямокутник, його властивості
|
1
|
|
|
9
|
Ромб та його властивості
|
1
|
|
|
10
|
Квадрат, його властивості
|
1
|
|
|
11-12
|
Розв’язування задач. С/р
|
2
|
|
|
13
|
К/р № 1
«Паралелограми»
|
1
|
|
|
14
|
Аналіз к/р. Розв’язування задач з
практичним змістом
|
1
|
|
|
15
|
Теорема Фалеса
|
1
|
|
|
16-17
|
Середня лінія трикутника, її
властивості
|
2
|
|
|
18-19
|
Трапеція, середня лінія трапеції
|
2
|
|
|
20
|
Розв’язування задач. С/р
|
1
|
|
|
21
|
Вписані та центральні кути
|
1
|
|
|
22
|
Вписані та описані чотирикутники.
|
1
|
|
|
23
|
Урок - гра «Математичний двобій»
по темі «Чотирикутники»
|
1
|
|
|
24
|
К/р № 2 «Чотирикутники»
|
1
|
|
|
25
|
Аналіз к/р. Розв’язування
прикладних задач
|
1
|
|
|
Подібність трикутників ( 14 год
)
|
||||
26-27
|
Подібність трикутників.
Узагальнена теорема Фалеса
|
2
|
|
|
28
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
29
|
Подібність трикутників за двома кутами
|
1
|
|
|
30
|
Подібність трикутників за двома
сторонами і кутом між ними
|
1
|
|
|
31
|
Подібність трикутників за двома
сторонами
|
1
|
|
|
32-33
|
Розв’язування задач на
застосування ознак подібності трикутників. С/р
|
2
|
|
|
34-35
|
Розв’язування задач на подібність
фігур. (Семестрове оцінювання)
|
2
|
|
|
36-37
|
Розв’язування задач
|
2
|
|
|
38
|
К/р №3
«Подібність трикутників»
|
1
|
|
|
39
|
Аналіз к/р. Розв’язування прикладних
задач
|
1
|
|
|
Многокутники. Площі многокутників ( 10 год )
|
||||
40-41
|
Многокутник та його властивості
|
2
|
|
|
42
|
Поняття площі многокутника.
Основні властивості площ
|
1
|
|
|
43
|
Площа прямокутника
|
1
|
|
|
44-45
|
Площа паралелограма, трикутника
|
2
|
|
|
46
|
Площа трапеції
|
1
|
|
|
47
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
48
|
К/р № 4
«Многокутники. Площі
многокутників»
|
1
|
|
|
49
|
Аналіз к/р
|
1
|
|
|
Розв′язування прямокутних
трикутників
( 14 год )
|
||||
50-51
|
Теорема Піфагора
|
2
|
|
|
52
|
Перпендикуляр і похила
|
1
|
|
|
53
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
54-55
|
Синус, косинус і тангенс гострого
кута прямокутного трикутника
|
2
|
|
|
56
|
Співвідношення між сторонами і
кутами прямокутного трикутника
|
1
|
|
|
57
|
Розв’язування задач на
співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника
|
1
|
|
|
58
|
Значення синуса, косинуса і
тангенса деяких кутів
|
1
|
|
|
59
|
Розв’язування прямокутних
трикутників. Прикладні задачі
|
1
|
|
|
60
|
Урок – змагання «Розв’язування
прямокутних трикутників»
|
1
|
|
|
61
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
62
|
К/р № 5
«Розв’язування прямокутних трикутників»
|
1
|
|
|
63
|
Аналіз к/р. Розв’язування
прикладних задач
|
1
|
|
|
Повторення і систематизація
навчального
матеріалу ( 7 год )
|
||||
64
|
Чотирикутники та їх властивості
|
1
|
|
|
65
|
Подібність трикутників
|
1
|
|
|
66
|
Многокутники. Площі многокутників
|
1
|
|
|
67
|
Теорема Піфагора. Розв′язування
прямокутних трикутників
|
1
|
|
|
68
|
Розв’язування задач
|
1
|
|
|
69
|
К/р № 6 за курс геометрії 8 класу
|
1
|
|
|
70
|
Підсумкове повторення та
оцінювання навчальних досягнень
|
1
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар